Så hyggelig at akkurat DU tar turen innom bloggen min! Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en hilsen til meg!

onsdag 12. oktober 2011

To tags og en melkehjerteboks

Hmmm, hadde besøk her på søndag og de var "dumme" nok til å glemme igjen sjokoladen sin her... Man glemmer jo ikke sjokolade hos sjokolademonsteret og tror det går bra....
Jeg følte jo jeg måtte kjøpe en ny sjoko og lagde en enkel tag og satt på den.





Kreativ som jeg er så ser den andre taggen nesten helt lik ut, bare med annet bilde og tekst!

På jobben har vi to supre kontordamer som alltid er hjelpsomme og tålmodige. I dag hadde jeg en laaaaaaang liste med spørsmål  ( jobbrelaterte ) til dem og de klarte alle spørsmålene på  den "quizen", så derfor skal de få en premie. Det er en eske med melkesjokoladehjerter som jeg har prøvd å pynte litt på, med en tag inni med en hilsen på!


Dette ble jammen litt mye sjokolade gitt ,men det er gøtt da dere! :-)



5 kommentarer:

  1. Mye sjokolade? Sjokolade er godt. Og esken din er kjempeflott. Har faktisk kjøpt 2 esker i Sverige som jeg tankte ta med på Ski-treffet å pynte. Faren er sevfølgelig at eskene er tomme før jeg skal hjem...
    Ha en fin dag. Klem :o)

    SvarSlett
  2. He he, den sjansen får du ta Gro, eller så er det jo fint med pyntede tomme esker også da! :-)

    Kos dere på Ski-treff! Gleder meg til å se resultatene etter helgen på bloggene! :-)

    SvarSlett
  3. HeiHeiHei! Så moro at du tok turen innom meg! Og at du har lagt deg til som følger og greier. Fine kreasjoner du hadde her, da! Jeg har aldri lagd sånn boks, faktisk. Du er flink!!

    SvarSlett
  4. Herlighet da Anne-Elin.......blogg og greier. Du er jo bare så utrolig flink altså!! Satt her i helgen å tittet i bursdagsgaven min og felte en tåre........igjen;o) Litt lett rørt kan man si:-) Gleder meg til å se mer!!!

    SvarSlett
  5. Karianne, det veit du jeg måtte. Var mye artige greier der. Gliste godt av videobloggene dine! :-) Takk takk Vibeke. Ja, det var en gave til å grine over, men godt da du!!! :-)

    SvarSlett