Så hyggelig at akkurat DU tar turen innom bloggen min! Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en hilsen til meg!

fredag 7. oktober 2011

Siste feriedag

I dag er det siste feriedag og den har jeg brukt å vaske litt i huset og prøve ut litt av de tingene jeg kjøpte i går. Har vært godt med ferie, men jammen så savner jeg barna "mine" nå.

Har prøvd meg på et criss-cross kort i dag.


Papirene er litt her-fra-og-der-fra, stempelet er fra Wagsn whiskers og farget med promarkers, dies fra
Spellbinders, blomster og perler fra Wild orchid craft. De grønne blomstene er farget med promarkers ( det er jo veldig normalt med grønne blomster liksom )!


En tag inni til å skrive noe hyggelig på.
Bakside helt enkel med samme grønne papiret som er "oppi" kortet.
Har også prøvd å lage noen blomster med punchene jeg kjøpte.

Og til sist, et slags kort med bilde av mitt nyeste "tante barn".


Veldig enkelt og også veldig rart......, men er første gang jeg prøvde et slik type kort da...


Tøffe Tarzan støttes opp av
halvperler og har ikke fått noe annen pynt....
Tjalabais.......................


2 kommentarer:

  1. Sjekk den kjempesøte pusesnusken da!Nydelig! Farget blomster m promarkere ja...aldri tenkt på, men genialt!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  2. Kjempefine kort, spesielt det med Tarzan da selvfølgelig.

    H:)

    SvarSlett