Så hyggelig at akkurat DU tar turen innom bloggen min! Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en hilsen til meg!

onsdag 5. oktober 2011

Elg-scrap

På søndag var vi hos Ida på elg-scrap. Det var en morsom dag i hyggelig selskap, mye latter og moro.
Ikke fikk jeg gjort så mye, men jeg sugde til meg av kunnskap og triks!
Det ble ett kort i løpet av hele dagen.....


Her har vi Tilda dansende på Maja papirer. Tilda er farget med Promarkers. Dies fra Nellie Snellen, halvperler  og blomst inni fra
Wild orchid craft. Swirldies lånt av Yvonne.



Ser ikke ut til at det blir noe bilde fra innsiden og baksiden her nå, for samme hva jeg gjør så kommer de inn opp-ned! :-)


2 kommentarer:

  1. Hei!
    Så moro at du ikke lenger er blogg-løs!:)
    Veldig bra. Koselig treff på søndag, og et nydelig kort du fikk laget!:) Elsker papirene og motivet!
    Klem

    SvarSlett
  2. Jaaaaaaaaaaaaa!!! Der er du jo! Så herlig at du endelig har egen blogg, jeg gleder meg masse til å følge deg! Kortet fra søndagens elgscrapp ble knallfint!
    Klem,Janne

    SvarSlett