Så hyggelig at akkurat DU tar turen innom bloggen min! Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en hilsen til meg!

torsdag 6. oktober 2011

Handlerunde

I dag skulle jeg på Bikuben for å kjøpe ett stempel og en magnetplate, det gikk som vanlig ikke så veldig bra. De hadde ikke stempelet jeg skulle ha, men veldig mye annet fint. Gikk videre til Scrapmagasinet i håp om å få tak i stempelet der, men nei.... Også der hadde de veldig mye annet fint....
Etter noen timer ( ! ) i disse butikkene var vi veeeldig sultene og måtte nødlande på Peppes. Der tok det laaaang tid før maten kom så vi måtte aktivisere oss som best vi kunne.


Etter en haug poppers og kyllingpizza, kom jeg på at jeg hadde jo glemt magnetplate!! Da måtte vi innom Panduro for å få tak i det, der hadde de også veldig mye annet fint....

Her er dagens handel:


Og her er lommeboken....



Får vel prøve å få tak i det stempelet en annen gang da......




3 kommentarer:

  1. Fy fillern du er god på å shoppe!! Nesten like god som naboen. Sitte tilda kortet i innlegget under her er helt nydelig!
    Klem, Janne

    SvarSlett
  2. Hei! Rekker jo ikke snu meg før du har nye innlegg!:)
    Så fint kort under her, nydelig Tilda. Kjenner til Tom Lommebok...Men SÅ mye fint i posen da gitt! Masse å glede seg over!:)
    Hyggelig å se bilde av kjæresten til Brage, Ingebjørg;)
    Klem

    SvarSlett
  3. Heey, blogg og greier jo! Serr bra Anne-Elin! Flink til å shoppe er du og, jeg er imponert :)
    Og så ble jeg jo veldig nysgjerrig på hva slags stempel det var du egentlig skulle ha da?
    Nå skal jeg snart hjem etter noen dagers shopping i Newcastle, og ikke èn eneste scrappesak har jeg fått meg :(
    Ha en superduper helg!
    Klem

    SvarSlett