Så hyggelig at akkurat DU tar turen innom bloggen min! Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en hilsen til meg!

fredag 21. oktober 2011

Innholdsrik frædda!

Hei igjen.

I dag har jeg rukket over mye!
Først et kort jeg laget for mamman min. Kortet var egentlig et prøveprosjekt for den nye blå distress blekkputen min, men det får duge likevel.


Blått ja....
Arkene er fra Tilda papercraft. Blomstene fra WOC, bortsett fra de tre "henge" rosene.... De er fra et annet sted og opprinnelig rosa, farget blå med promarker. Charm fra Kutt ut.


Veldig ikke pyntet innside, men det er jo bra for da er det jo goooood plass til å skrive noe hyggelig! ;-)

Så var det dugnad for Bjørkelangen Teaterlag. I kveld var det nemlig en stor hæppening på Bjørkelangen, det årlige moteshowet i sportshallen. Her får butikkene visst fram sine mange fristelser og lag og foreninger har stander.
....og jammen skjedde det store, at vi på teaterstanden fikk møte en vassekte kjendis!!!


Sjølveste orkesterlederen, Håkon Hauer, i Grukkedal`n Cowboys. Da var lykken stor for oss landjentene!
På bildet ser vi fra venstre leder i teaterlaget Marit, Håkon, Laila, Hege, meg og Maja. En vakker gjeng!


Her ser dere "ungen" min. På plakaten til teaterlagets første oppsettning for 5-6 år siden, og i dag... Lille dutten min det! ;-)

Etter dugnaden var vi veeeldig sultene og dro til Brasserie og spiste alt for mye pasta og sjokoladefondant  
( som jeg strengt talt virkelig kunne spart meg for, ble alt for mett nemli ). Ja ja, hvem kan vel si nei til sjokolade..........?

Det har vært en trevli dag!




3 kommentarer:

  1. Hei!
    Kortet er kjempefint! Fint pyntet med blomstene, og veldig personlig med bilde. Ble sikkert satt stor pris på!:)
    Så fikk dere møte selveste Håkon?! Lykke...
    Og dutten din, er jo bare blitt så stor og kjekk!
    God helg!
    klem

    SvarSlett
  2. Ett aldeles nydelig kort :-)og flotte teater bilder :-) Så kult att dere fikk møte Håkon...e..? Kjekk kar da :-) Ha en fin helg :-)

    SvarSlett
  3. Tusen takk jenter. Hadde nok litt problemer med blå-blekke, men kanskje det blir bedre etterhvert! Får satse på det! :-) Ja, det er en knakande kjekk kar!

    SvarSlett