Så hyggelig at akkurat DU tar turen innom bloggen min! Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en hilsen til meg!

torsdag 27. oktober 2011

JIPPI!

I dag kom ENDELIG noe morsomt i postkassa, nemlig det stempelet jeg har jaktet på i lengre tid!
Se her hvor fint det er da!


Bare helt hæææærlig faktisk! :-) Love it...

Dette var også med i pakken...


Så takk til Kreativ hobby som igjen har klart å lure av meg noen kroner....

På posten lå det en pakke fra WOC og ventet på meg, se her da dere..


Nå er det like før jeg må få bygget på huset, for jeg har jo faktisk ikke plass til mer snart... Drømmen hadde vært et stort, praktisk hobbyrom ( slik som noen som jeg kjenner har!!! ) og ikke bare en liten krok i stua.

I går prøvde jeg å lage ferdig et eske-kort jeg begynte med da Ida, Yvonne og Lena var så snille å tok meg med på scrappetreff på Skedsmo, men klarer ikke få noe til på det. Det får være som det er til det dukker opp noen lyse ideer eller til det støver ned der det ligger.



Ikke så ulikt kortet i forrige innlegg.

I morra er det fredag og hele helgen skal fylles med teaterseminar, det gleder jeg meg til!

God helg folkens! :-)







7 kommentarer:

  1. Jeg har også en sånn eske liggende, men klarer heller ikke pynte den. Og min har støvet ned i 1 år, så nå tror jeg ikke jeg gidder å prøve en gang.

    Og så mye fint du har fått i posten. Jeg venter fortsatt på mine prismacolors, men også noen stempler jeg har bestilt. Håper på morgendagen.....

    Klem :o)

    SvarSlett
  2. Hmmm, kjedelig altså!'

    Ja, veldig fornøyd med handelen!
    Spennende når man venter på noe slik, men det tar så lang tid til tider. Gleder meg til å se resultatene av de nye tusjene deres ( for det er tusjer? ). Krysser fingre og tær for at det dukker opp hos deg i morra Gro! :-)

    SvarSlett
  3. Ååååååå, dette motivet er bare så nydelig :-)....å så manne kult stærsj du har kjøpt det :-) Blir aldrig nok veid du Anne Elin ;-) Denne seken er bare så kul.Har ikke prøvd den ut, men det kan jo hende..... :-) Ha en fin kveld ... og snart en toppers helg :-)

    SvarSlett
  4. Å du Anne Elin, prismacolors er det nye hotte nå!
    Det er ikke tusjer, men noen litt bløte fargeblyanter :-) ......å Yvonne har allerede gått til anskaffelse av ett sett ;-) Hi,hi,hi ...ikke lett å følge med i svingene her ;-)

    SvarSlett
  5. Ja Lena, den skrikerungen er bare herlig!
    Fargeblyanter ja... Hmm, stilig. Har jo hørt Yvonne har fått i posten... Venter på å sjå! :-)
    God helg!

    SvarSlett
  6. Anne Elin- jeg tror det er lurt å gå inn på bloggene når du vil gi et svar. Er ikke sikkert de går tilbake hit for å sjekke...
    Dette var noe jeg måtte lære meg også!:) Hi hi!

    Stemplet er herlig! Gleder meg til å se det på et kort. Og så masse fine blomster du har fått, herlig!:)
    God helg!

    SvarSlett
  7. Så flink du er!! Jeg må få publisert noe av det jeg har lagd. Henger skikkelig etter. *urk*

    SvarSlett