Så hyggelig at akkurat DU tar turen innom bloggen min! Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en hilsen til meg!

onsdag 5. oktober 2011

Mitt første innlegg. Litt historie rett og slett!

Mitt første innlegg i blogg-verden, dette blir spennende.
Det er lenge siden jeg begynte med kort-laging, men har nå hatt noen års opphold.
Den tiden jeg holdt på, så kortene veldig aneledes ut enn det de gjør i dag. Mye enklere liksom! :-)
Slik som dette f.eks:
Eller dette:
Hender nok fortsatt det blir et kort som dette eller to, men har virkelig fått smaken på litt mer stempling, farging og stæsj!
Så øver og prøver og holder på med trening for å få det til.
Så som den nybegynner jeg er, har jeg
 mine store forbilder og guruer innen kort laging som sjeldent får fred, nemlig Janne, Ida og Yvonne! Takk til dem ja! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar