Så hyggelig at akkurat DU tar turen innom bloggen min! Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en hilsen til meg!

mandag 31. oktober 2011

Gult og svart

I dag har jeg tatt en liten pustepause i hobbykroken, stuet langt bakover i hjernen alt annet jeg heller burde gjort. Skulle jo egentlig lest fag, støvsuget, vasket litt, tørket støv, rydda..... Fysj, så kjedelig.


Laget dette criss cross kortet med et selvportrett, farget med promarkers,  i fokus. 
Papirene er fra Glitz Design og Brandin O`neill, dies fra Nellie Snellen, bling og blomster fra WOC, hvitt bånd, kjøpt på Panduro, farget gult med promarker.

Sender kortet til denne utfordringen 
som denne uken er gult/svart.

Tjalabajs!

2 kommentarer:

  1. Råkult! Denne dama er bare så kjempetøff! Sikkert også den eneste i verden som kler gul badedrakt...hihi!
    Ha en vaskefri mandag!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  2. Så stilig kort!
    Flott brette teknikk og herlig motiv du har brukt!
    Takk for at du deltar hos SC denne uken.
    Klem Anne

    SvarSlett