Så hyggelig at akkurat DU tar turen innom bloggen min! Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en hilsen til meg!

mandag 5. mars 2012

I am back...

Hei hei.

Nå er det lenge siden det har skjedd noe her inne. Det skyldes delvis teateroppsetningen jeg har vært med i 
( Albert og tidsmaskinen, Bjørkelangen Teaterlag ). Slike ting tar tid og det tar jammen krefter også, som jeg har vært nødt til å samle opp igjen i ettertid. :-) 


Jeg holder også på med litt videreutdanning i tillegg til jobb, så tiden går.

Fredag hadde Hege og jeg en hyggelig farge-kveld og fikk etterhvert farget ferdig noen motiver. Det var ett av disse jeg skulle bruke på kortet her, men slik ble det ikke likevel ( ting blir sjeldent slik jeg hadde tenkt ).  :-)


Litt forskjellige papirer, blant annet noen av det jeg var så heldig å vinne på Promarkers Norge sin blogg.
Bilde fra Sagen-vintage og blomster og bling fra WOC.


Innsiden.


Baksiden.

Må ha med et bilde av Hegemor fra fredagens farge-treff! :-)


Fiiiiiin.....

Sender kortet til Sketchy Colors sin skisseutfordring.

Ha en fortsatt fin dag folkens!




2 kommentarer:

  1. Fint kort! men ikke det fineste bilde kanskje :(
    En fin kveld da :)

    SvarSlett