Så hyggelig at akkurat DU tar turen innom bloggen min! Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en hilsen til meg!

lørdag 17. mars 2012

Hei og hopp!!

I dag har jeg vært en tur i "byen" og vært på cafe med venninner, deilig.
Jeg har også laget et kort og det skal dere få se nå. 


Papirene er fra Panduro-design, blomster og bling fra WOC, blonder fra Interiør Gleder.
Stempelet er et Sarah Kay motiv og farget med promarkers.
Dette ble farget på Hege og mins farge-kveld og målet var å øve på mørke farger. Den røde kjolen har fått noe merkelige lyse streker på bildet, det veit jeg egentlig ikke hvorfor har skjedd. Den er nemlig ikke slik in real life... He he..


Enkel innside, god skriveplass.


Baksiden.


Ellers må det sies at jeg gleder meg veeeeeldig til 


Der tror jeg nemlig det kommer til å væra en gjeng gæærne jenter som veit å kose seg!  :-)

Ha en fortsatt god helg folkens!

3 kommentarer:

  1. Fint kort, og nydelig fargelegging :-) Jeg skal også på fargetreffet i Askim, og jeg har ikke fargelagt et eneste kort ennå... Må vel begynne å øve nå så jeg ikke er helt blank når jeg kommer... Da sees vi der :-))

    SvarSlett
  2. Helt utrolig nyyydelig kort, motiv, farger og fargelegging!!:) Kos deg masse på treffet (sukk..får det ikke til jeg, for det kræsjer med noe annet!;(). 1000 takk for at du deltar hos S.C. denne uken, og lykke til!:)
    Klem fra Ellen

    SvarSlett