Så hyggelig at akkurat DU tar turen innom bloggen min! Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en hilsen til meg!

mandag 5. desember 2011

Pose til gavekort

Da har jeg laget en pose til et gavekort jeg skal gi bort til jul.


Ikke overraskende har jeg brukt Tim Holtz papir og bilde fra Sagenvintage-design ( pikenes magebelter har fått en liten touch med lys rosa promarker ).
Blomster og bling fra WOC og osteklut fra Bikuben. Diesen er jeg jammen meg ikke sikker på hvor er fra, men iallefall kjøpt på Bikuben ( paradis på jord ) det også. :-)


Engler vil de se hos Card and Scrap
Blomster til I Did it Challenge 


Kan settes på hodet og fylles med noe godis ( gir opp dissa opp-ned bildene altså ), slik som Kort O Mania ønsker å se,  før den lukkes enkelt med to splittbinders.


Stamp and Create vil ha vintage.


Enkel bakside.

Ha en fin kveld folkens! :-)





7 kommentarer:

  1. Virkelig smuk pose. 1000 tak fordi du deltager i udfordringen hos Card and Scrap :)

    SvarSlett
  2. lovely box, TRULY!!
    Thanks for joining us at IDIC Challenge Blog.
    Susan (G), DT

    SvarSlett
  3. Herlig boks. Tusen takk for ditt bidrag til Kort 'o' Mania. Klem Jeanette :)

    SvarSlett
  4. Kjempelekker Anne-Elin! Elsker de papirene fa TH blokka, de er så fine!
    Ha en toppers desemberkveld!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  5. Hei!
    Nydelig pose, fine papirer og pynt! Disse englene er så søte!:))
    Sees!

    SvarSlett
  6. Marvellous project! Love the colours!
    Thanks for joining us at IDIC Challenge blog!
    Lilia DT

    SvarSlett
  7. kjempe fin gavepose :)
    takk for at du deltok på vår utfordring hos kort o mania
    klem fra Linda S. L

    SvarSlett