Så hyggelig at akkurat DU tar turen innom bloggen min! Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en hilsen til meg!

fredag 2. desember 2011

Gleder! :-)

Forrige helg var jeg og min eks studievenninne på hotell tur i Halden. I 4 år har vi studert sammen og bodd på hybel sammen i Halden, siden vi gikk på deltid var vi ca 1 uke i mnd samboere i denne perioden ( i tillegg hadde vi maaaange timer med snørr, tårer, fortvilelse og ikke minst latter sammen over pensumbøkene i mellomperiodene ). Når vi var "utstudert"  i juni i år 2011, lagde vi to avtaler og det var som følger: minst en Halden-overnatting i året og kaffe/middag en gang hver mnd.
Det er jo fryktelig rart å nesten ikke se hverandre lenger etter 4 år som deltids-samboere/studenter og ikke nok med det, før jobbet vi sammen og hadde samme fritidsaktivitet..... Brått ble alt dette slutt! Her kommer noen bilder fra turen.


Tista-senteret, her har vi tilbrakt maaange timer og brukt                               
                maaaange penger i løpet av disse 4 årene:-)



Vibeke slapper av på hotellrommet. :-)


 Den fantastiske utsikten fra hotellrommet. :-)   
                                     
 

Den bedritene frokosten. :-(((

I kveld har en annen venninne, Anita, og jeg vært i Oslo og spist deilig mat på Djengis.


Anita


Veldig deilig Djengis-mat ( smaker nok bedre enn den ser ut )!


Oslo by night!


Kjøpte meg også denne fine lommeboka. :-)

Også fikk jeg alt dette i posten i dag....


Mye fint fra WOC og 


nytt personlig stempel! :-)

I tillegg til dette er denne helgen fylt med samvær med masse hææærlige teater- folk  
og det er bare 8 dager til jeg skal på den årlige shoppingturen sammen med Hege-mor!


og om 14 dager kommer den vesle dutten min hjem på jule-perm fra Indre Troms hvor han er i militæret


og om 22 dager blir det koselig julefeiring hos verdens beste mamma og pappa


Så det er mye å glede seg over og glede seg til! :-) 
Jeg er heldig jeg!!!









 

2 kommentarer:

  1. Hei Anne-Elin.

    Så flink du er, var ikke klar over at du også har startet med egen blogg. Så flink du er til å lage så fine kort. Det ser så gøy ut.

    Artig med egen blogg, det er nesten så jeg får lyst til å lage min egen... men det kan jo bli jo en hel bok. Har masse å fortelle og skrive om.

    Da blir det spennende å se på alt du lager og gjør fremmover, Anne-Elin :O)

    Klem Kari Anne

    SvarSlett
  2. Personlig stempel har jeg lyst på også. :)

    WOC har så mye flott! Jeg elsker de blomstene deres! :)

    Klem Trollkjerringa

    SvarSlett