Så hyggelig at akkurat DU tar turen innom bloggen min! Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en hilsen til meg!

fredag 16. desember 2011

En deilig dag!

Dette har vært en skikkelig flott dag! 
Først startet det med at jeg vant kalender-gaven på jobben


og inne i pakken lå denne flotte esken som Ida hadde pyntet, og inne i esken var det sjokolade!
Glad vinner og eier av nydelig sjokolade-eske!

Deretter, til tross for å ha følt meg som ei skikkelig "kjefte-kjærring" i dag, fikk jeg mange gode koser, en mandarin-båt (!) og en liten dans i garderoben ved skoleslutt!
Glad lærer med verdens beste 1. klassinger!

Vel hjemme på blogg-sjekke-runde finner jeg ut at jeg har vunnet ProMarker Norges 6 julegaver!!!
Trykk på linken for å se alt det fine scrappe  snopet jeg har vunnet!!
Glad vinner av ProMarker Norges scrappe snop!

....også er det fredag!
God helg folkens!!!!!  :-)

4 kommentarer:

  1. Gratulerer som vinneren vår. Veldig morro at det var deg, og som nr.1 da.
    Ha en fin helg.

    Klem :o)

    SvarSlett
  2. Gratulerer, så moro å vinne da! Ja nå tenker jeg mest på Promarker norge. Litt kjefte kjærring må man nok være i din bransje...selv på de aller beste 1. klassingene!:)). Klem

    SvarSlett
  3. Dagen blir ikke bedere en dette ;-) Kos deg med premiene :-) Ha en flott helg :-)

    SvarSlett
  4. Trur Timmy har sånne metalltall! Så da er det bare å dælje løs.

    SvarSlett