Så hyggelig at akkurat DU tar turen innom bloggen min! Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en hilsen til meg!

onsdag 26. juni 2013

Litt forskjellig

Her kommer først bursdagsgaven til søstra mi. Hun er utvandret/innvandret til Sverige 
og liker fortsatt den gode norske sjokoladen.
Lys trenger man jo alltid og det skjuler seg også noen penger inni der.


Bilde av bursdagsbarnet, blonde, tag osv...


Her er bilde av den nye jallaplattingen min, og det nye teltet som lekker som en tesil, 
koselig der når det ikke regner da! ;-)


Et kort til en gledesspreder, som jeg savner veldig, på den "gamle" jobben min.


Ønsker dere alle en god sommer, med eller uten regn!





søndag 2. juni 2013

Dåpskort til vakre Filip!


Heller ikke denne gangen klarte jeg å styre unna TH papirer. 
Sommerfuglene er en MS punch.
Vimpel-rekken måtte jeg skjøte sammen siden diesen jeg har 
( husker ikke hvor den er fra ) bare har tre vimpler.
Bildet er av det skjønne dåpsbarnet! 


Innsiden med god skriveplass.


"Lappeteppe" bakside. :-)

Legger dette kortet inn hos Sketchy Colors som har en skisse utfordring  ( søndag 9.6 )

tirsdag 14. mai 2013

Konfirmasjon-kort til gutt!

Da var det detta med guttekort igjen da, ingen blonder, bånd eller blomster denne gangen heller.
Her hadde jeg mulighet til å bruke et bilde av den flotte konfirmanten 
og det gjør jo saken litt enklere! :-)


TH papirer, filmremser, TH dies clock, billett fått i bursdagsgave.
Tekst skrevet med gamel dynamo-maskin. 
Splittbinders holder bildet og tøff & kul teksten på plass.


Enkel innside, konfirmantvers, binders til å feste penger i og god skriveplass.


Enda enklere bakside.  ;-)




torsdag 9. mai 2013

Konfirmasjonkort til jente

Dette kortet skulle være mer røft enn søtt, det var ikke lett. 
Måtte prøve å kutte ut alle de vanlige tingene jeg bruker på kort.


Framsiden med bilder, en enkel blomst, bling fra WOC 
og tekst fra en gammel dynamo-maskin. TH papirer.


Enkel innside med et vers, binders til å feste penger, 
blomst og god skriveplass.


Nydelige TH papirer.


søndag 7. april 2013

Jeg vil ha Marius-jakke med hette og glidelås, er det noen der ute som tar på seg oppdraget?

Jeg vil ha Marius-jakke med hette og glidelås, er det noen der ute som tar på seg oppdraget?


Jeg ønsker meg så veeeeldig en slik fin jakke. Tenkte jeg skulle ta noen av pengene jeg fikk i bursdagsgave ( hadde jo vært morsomt om de gikk til en skikkelig ting, ikke til mjølk og brød ) og skaffe meg en slik en. To av de jeg har spurt hadde ikke tid før til høsten ( jeg ville jo helst hatt den i går ), hun tredje jeg spurte var veldig dyr i forhold til de to andre.....


Gi meg et pip da hvis du kan eller kjenner noen som kan strikke for meg. Fint hvis det er noen som man vet er gode på strikking og montering, siden det er et såpass prosjekt som det jo er. :-)



søndag 3. mars 2013

Et kort helt uten Tim Holtz!


Her har jeg brukt ark fra Panduro, bildet er fra Ladybug and friends.
Bølgepappen er noe som satt rundt kaffekoppen ( så jeg ikke skulle brenne meg ) jeg kjøpte på Egons, 
fjær fra Panduro, blomster og perler fra WOC, blonden er nok kjøpt i en butikk i Halden som jeg ikke husker navnet på.
Klumpen med blomster skal liksom forestille et hjerte, men jeg tror ikke jeg skal prøve på det fler ganger. ;-)


Enkel innside med god skriveplass.


Like enkel bakside med personlig-stempel.

Sender kortet til:
Nordsalten-hobbyklubb. - bildeinspirasjon, her lot jeg meg inspirere av fargene. (14.03 ),
Kortgleder - vår ( 25.03 ),
Stamp and Create - vår ( 04.03 ) og
Sketchy Colors - fargeutfordring ( 09.03 )

torsdag 31. januar 2013

Kort til damene på jobben

Jeg laget et lite takke-kort  til damene på jobben, fordi de faktisk holder ut med meg, og har gjort det snart en hel måned. Hmmm, det fortjener en takk det asså! :-) De fortjente jo en godbit også, så det ble med en boks med godis ( godt å ha på pauserommet det )! ;-)


Papirene er fra Kort og Godt og bildet fra Ladybug.