Så hyggelig at akkurat DU tar turen innom bloggen min! Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en hilsen til meg!

søndag 7. april 2013

Jeg vil ha Marius-jakke med hette og glidelås, er det noen der ute som tar på seg oppdraget?

Jeg vil ha Marius-jakke med hette og glidelås, er det noen der ute som tar på seg oppdraget?


Jeg ønsker meg så veeeeldig en slik fin jakke. Tenkte jeg skulle ta noen av pengene jeg fikk i bursdagsgave ( hadde jo vært morsomt om de gikk til en skikkelig ting, ikke til mjølk og brød ) og skaffe meg en slik en. To av de jeg har spurt hadde ikke tid før til høsten ( jeg ville jo helst hatt den i går ), hun tredje jeg spurte var veldig dyr i forhold til de to andre.....


Gi meg et pip da hvis du kan eller kjenner noen som kan strikke for meg. Fint hvis det er noen som man vet er gode på strikking og montering, siden det er et såpass prosjekt som det jo er. :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar