Så hyggelig at akkurat DU tar turen innom bloggen min! Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en hilsen til meg!

lørdag 12. mai 2012

TRI SHUTTER - med brette-feil igjen....

Hei..

Nå er det andre gangen jeg prøver meg på denne typen kort og begge gangene ar jeg klart å brette feil!!! To forskjellige brette-feil også.. 


Papirer fra Panduro, bilde fra Sagen vintage, blomster og bling fra WOC,  og charm fra Cutt ut.
Brukte et annet "mønster" nå enn forrige gang og synes kortet ble litt lite, neste gang prøver jeg med en cm eller to høyere.


Slik der det ut når det er lukket ( feil- brettet jepp, jepp )!

Sender kortet til Sketchy Colors - skisseutfordring,
Kort O Mania - alt går
Card and scrap - metallpynt
Nordsalten-hobbyklubb - flower power
Stamp and create - for the ladies og 



Har vært på en flott konsert i dag med Inspirato blandakor. De holdt et fyrverkeri av en 70 talls konsert, med masse energi og fart! De var flotte i kule hippieklær og visste en sangglede uten like! Nydelig sang med mange flinke solister.


Ha en fortsatt god helg! :-)

10 kommentarer:

  1. Hahaha. Spennende å se hvordan neste brett blir da! Men feil eller ei, flott var det du :)
    Ha en fortsatt flott helg!
    (Og hvis du vurderer MS-skjærebrett er det bare å komme og teste mitt og se hva du synes).

    SvarSlett
  2. Nydelig kort!
    Takk for at du deltar på Card and Scrap sin utfordring:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  3. Herlig bidrag til utfordringen vår hos Nordsalten Hobbyklubb. Klem Lene

    SvarSlett
  4. Heisann. kjempeflott kort og tusen takk for at du bidrar hos oss i Kreative Hender. En brettefeil fra eller til har da ingen ting å si ;). Klem Tonje

    SvarSlett
  5. Kom hit å tittet via Utfordringsbloggen hos Kreative Hender :) Nydelig kort du har laget :)

    Klem fra May Grethe

    SvarSlett
  6. Så flott kort du har laget :). Tusen takk for ditt bidrag til Kort 'o' Mania. Klem Jeanette :)

    SvarSlett
  7. Så flink du er :-) Jeg har prøvd meg på ett slikt ett flere ganger,men alle har endt i søppla! Er ikke noe som heter feil,bare egen vri ;-) Ha en flott 17 mai feiring :-)

    SvarSlett
  8. Så vakkert kort og det ble virkelig nydelig :-)
    Takk for at deltar hos Kort O Mania og lykke til!
    Klem fra Karin

    SvarSlett
  9. Hei Anne-Elin
    Tusen takk for ditt herlige kort til den rosa utfordringen vi har hos Kreative Hender!
    Lykke til :)
    -Helle-

    SvarSlett