Så hyggelig at akkurat DU tar turen innom bloggen min! Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en hilsen til meg!

onsdag 5. oktober 2011

Dåpskort

Et dåpskort til ei lita tulle og navnet skulle være med.
Hmmm, får prestasjonsangst av slike oppdrag.
Men hadde fått noen søte babytrykk av Ida eller var det Janne?
Hadde også hørt mye om denna fantastiske ostekluten, så jeg satt sammen noe av dette og slik ble resutltatet.


Blomster, halvperler og hjerteserviett fra Wild orchid crafts, charms fra Kutt ut, bokstavene er fra Tim Holtz vintage market alfabetet. Babyen er farget med Promarkers.
Alle kanter er frynset og sotet ( ehh, hva heter det egentlig igjen? ) Sotet, svertet, inket....? Inket er det vel.


Innsiden med border fra Nille faktisk og hjørne-stempler.


Baksiden er papir oppå papir oppå papir og mitt personlige stempel! :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar