Så hyggelig at akkurat DU tar turen innom bloggen min! Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en hilsen til meg!

søndag 3. mars 2013

Et kort helt uten Tim Holtz!


Her har jeg brukt ark fra Panduro, bildet er fra Ladybug and friends.
Bølgepappen er noe som satt rundt kaffekoppen ( så jeg ikke skulle brenne meg ) jeg kjøpte på Egons, 
fjær fra Panduro, blomster og perler fra WOC, blonden er nok kjøpt i en butikk i Halden som jeg ikke husker navnet på.
Klumpen med blomster skal liksom forestille et hjerte, men jeg tror ikke jeg skal prøve på det fler ganger. ;-)


Enkel innside med god skriveplass.


Like enkel bakside med personlig-stempel.

Sender kortet til:
Nordsalten-hobbyklubb. - bildeinspirasjon, her lot jeg meg inspirere av fargene. (14.03 ),
Kortgleder - vår ( 25.03 ),
Stamp and Create - vår ( 04.03 ) og
Sketchy Colors - fargeutfordring ( 09.03 )

torsdag 31. januar 2013

Kort til damene på jobben

Jeg laget et lite takke-kort  til damene på jobben, fordi de faktisk holder ut med meg, og har gjort det snart en hel måned. Hmmm, det fortjener en takk det asså! :-) De fortjente jo en godbit også, så det ble med en boks med godis ( godt å ha på pauserommet det )! ;-)


Papirene er fra Kort og Godt og bildet fra Ladybug.



fredag 7. desember 2012

Kort til Lille Lerke.

Ei nydelig lita tulle har sett dagens lys, hun er bare vakker!
Gratulerer til mamma, pappa og den flotte storebroren!
Jeg har laget et kort, og en liten gavepose med lys til "mor". :-)


Tim Holtz papirer, Spellbinders ovale dies, osteklut,  TH Vintage Market alfabet dies,
 fjær fra Panduro, blomster og perler fra WOC og bilde hentet fra nett. 
 "Mor" er ikke særs begeistra for rosa, så jeg
tenkte jeg skulle prøve å styre unna det, men det var ikke lett. :-)



                                                          



Reste-papir, frimerke og cellofanpose fra Søstrene Grene, poststempel, blonde, bit fra gammel bokside, MS kant-punch, tau og bilde ( husker ikke hvor det er fra ).

Kubbelys med dekal. To enkle lys surret sammen med litt tau, festet på to 
"gamle-bok-side-ruller" og litt blomster.




onsdag 21. november 2012

Regionsteateret Baluba selger deilig (jule)kos!




Det er snart jul!

Orker du ikke bake? 

Vi selger nå deilige kaker med herlige smaker!

Ønsker du å kjøpe kan dere ta kontakt med oss.


Pengene går til drift av teateret! ♥

Kakene er av merket du kan se på bildet. 

Vi har følgende sorter:
  1. Storebrors Karamellboller 50 kr
    Mormors Doble Sjokoladeflarn 50 kr
    Mammas Sjokoladeboller 50 kr 

    Lillebrors Karamellblanding 60 kr

onsdag 14. november 2012

Double zig zag card.

Jeg er ikke akkurat rask av meg, og først nå har jeg fått gjort ferdig kortet jeg begynte med på Elg-scrappen hos Ida i begynnelsen av oktober. 


Papirene er Maja Design, kant-punchen MS, bildet er fra Sagen,
 perler fra WOC og diesen er Spellbinders.


Det er ikke så mye pynt på, synes det er et vanskelig kort å pynte.
Skrivefelt under klaffen.
Belte til å lukke kortet.


Slik ser kortet ut i lukket tilstand. :-)

Sender kortet til:

Nordsalten-hobbyklubb - mer enn to bretter ( 14.11 ),
IDIC - alt er lov ( 18.11 )og 
Papiravisen - alt er lov ( 4.12 ).




søndag 11. november 2012

Kort til pappa!

Da var det farsdag igjen og jeg har laget et kort til min kjære pappa.


Jeg har som vanlig brukt Tim Holtz papirer, TH dies, 
digistamp billett ( graphicsfairy.blogspot.com ), 
og fjær fra Panduro.


Veldig enkel innside. Synes disse papirene fra TH passet så godt,
 siden pappa jobbet med tog før han ble pensjonist.


Bakside med personlig-stempel på snei!. :-)

Sender kortet til:

Kreative Hender -  Farsdag ( 20.11 ),
IDIC - Alt går (  18.11 ) og
Papiravisen - Alt går ( 4.12 )



søndag 4. november 2012

Julekort - "under cover"!

Jeg pleier aldri å lage julekort, men i dag fikk jeg så lyst til å prøve de nye julestemplene som jeg ( av en eller annen merkelig  grunn ) har kjøpt meg.
Derfor ble stemplene det eneste på kortet som viser at det faktisk er et julekort! ;-)


Tror bildet er fra Sagen, papirene vant jeg fra ProMarkernorges blog,
 perler og kakeserviett fra WOC, diesen fra Spellbinders.

 

Innsiden


Stempel fra Kort og Godt.


Baksiden med personlig-stempel.


Måtte bare ta med blomsten jeg laget av kaffefilter og farget med promarker. Har brukt en dies på dette, så laget og laget..... :-)

Sender kortet til:
og
Kortgleder - jul ( 25.11 )