Så hyggelig at akkurat DU tar turen innom bloggen min! Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en hilsen til meg!

søndag 4. november 2012

Julekort - "under cover"!

Jeg pleier aldri å lage julekort, men i dag fikk jeg så lyst til å prøve de nye julestemplene som jeg ( av en eller annen merkelig  grunn ) har kjøpt meg.
Derfor ble stemplene det eneste på kortet som viser at det faktisk er et julekort! ;-)


Tror bildet er fra Sagen, papirene vant jeg fra ProMarkernorges blog,
 perler og kakeserviett fra WOC, diesen fra Spellbinders.

 

Innsiden


Stempel fra Kort og Godt.


Baksiden med personlig-stempel.


Måtte bare ta med blomsten jeg laget av kaffefilter og farget med promarker. Har brukt en dies på dette, så laget og laget..... :-)

Sender kortet til:
og
Kortgleder - jul ( 25.11 )

6 kommentarer:

  1. wawww hvor er den bare super flot.♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.
    knusss♥

    SvarSlett
  2. Super flot julekort.
    Tusind tak for at du deltager hos Card and Scrap.
    DT-Gitte.

    SvarSlett
  3. Hei!
    Du er jo så flink med disse Sagen motivene, så julekort blir det jo fort med rette teksten!:))
    Den embossa teksten foran var jo lekker, hjertene også!:))
    Klem

    SvarSlett
  4. Kjempe flott julekort :-) Flink du Anne Elin :-)

    SvarSlett
  5. For et nydelig julekort. Den jenta er så yndig og lekkert designet med hjerter og lag. Tusen takk for at du deltar hos Kortgleder og lykke til. Håper du blir med oss snart igjen. Klem Bettina

    SvarSlett