Så hyggelig at akkurat DU tar turen innom bloggen min! Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en hilsen til meg!

mandag 23. juli 2012

Sjokolade-kort og endelig orden i hobby-kroken.

Hei 

I veeeeeldig lang tid nå har jeg hatt planer om å ordne opp i hobby-kroken min, men latheten har tatt overhånd og det har liksom ikke skjedd noe. Men nå forrige uke var nesten alle vennene mine på ferie samtidig og jeg fikk virkelig erfare hva det vil si å være venneløs! Skrekk og gru! Noe godt førte det med seg.... Det begynte å skje ting borte i kroken. 


Ja da, jeg har hatt rødmelde på veggene helt til nå! Lenge leve det glade -90 tallet!


 Maler med alle kroppsdeler, så svetten sildrer.


Å jo da, det er akkurat samme farge og maling i denne boksen som den du har der....., sa damen i malebutikken.
Ehhh, særlig!!!!!


Viktig å ha utstyret i orden!


Endelig fikk jeg tak i en hylle å ha tingene mine i, de har nemlig stått stablet på gulvet fram til nå.
Takk til Jan Petter, Eline og Anne Mathea som tok meg med til Ikea! Jammen var det noen venner hjemme fortsatt! :-)


Slik ble det og jeg er så fornøyd! :-)  ( glemte å ta et før-bilde da ). Så deilig å bare kunne sette seg ned og begynne,
 uten å måtte rydde seg plass først!

Første produksjon i "nye" kroken ble en pose "stæsja" med resteark ( det var det litt av når jeg begynte å rydde ).


Et sjokolade-kort som jeg fant malen til hos Mariannes Papirverden


Tim Holtz papirer og stempler fra Storyteller. 
Sløyfe kjøpt av Monica når vi var på fargetreff i Askim.



MS kantpunch og takket være Rimis tilbud, tre for to, var det jammen en sjokolade i hus også! :-)

Ha en fortsatt fin dag! 








4 kommentarer:

  1. Hei Anne-Elin
    Så herlig med en ryddig og oversiktlig hobbykrok :-)
    Den gaveposen din likte jeg veeeldig godt!

    -Helle

    Velkommen til meg,i løpet av uka har jeg en Blog-Candy klar til en av mine følgere..

    SvarSlett
  2. Scrappe kroken så kjempefin ut. Flotte kort også

    SvarSlett
  3. Lekkert, lekkert, lekkert! Hobbykroken ble kjempefin! Og så oversiktlig og fint da. Nå fikk jeg lyst på sånn Ikeahylle og...
    Nydelig pose, sånn skikkelig sart og delikat.
    Og jammen heiv du deg kjapt over sjokoladekortet! Jeg sa jo at du kom til å vinne. Selv har jeg ikke kommet lenger enn til tenkestadiet...
    Kommer snart innom en dag og kikker på kroken din jeg :)
    Klem

    SvarSlett
  4. Jammen har du en fin hobbyplass, og så ryddig er d ikke "hjemme" hos meg. Så fine ting du lager:) titter innom igjen jeg.... Fortsatt god sommer

    SvarSlett