Søndag 30. sept inviterte
Ida til elg-scrap. Det var kjempe hyggelig og vi scrappet, skravlet, spiste og koset oss. Tusen takk Ida for at jeg fikk være med! :-)
Mange flotte scrappe-berter. Stor konsentrasjon og mange flotte prosjekter. ;-)
Min egen produksjon ble ikke det man kan kalle stor, men det ble et og et halvt kort.
Dette er det første.
Det kalles tryllekort. Laget med papirer fra en Tildablokk, bildet fra Sagen design, Spellbinders dies,
kantpunch fra MS og blomster fra WOC.
Et stempeltrykk og skriveplass inni.
Det halvferdige kortet blogges når jeg får gjort det ferdig. ;-)
Ha en flott uke! :-)